Biraz Eğlence


BİR ÖĞRENCİDEN ŞİİRLER
by lisemat.
DAKİKA OTUZBEŞ
Dakika otuzbeş sınavın yarısı eder.
Kabak gibi karşısındayız hocanın
Ortaokul çağımızdaki cevher,
Sağa sola bakmak nafile bugün,
Gözünün yaşına bakmadan gider.
Hoca kağıtları mı topluyor ne var?
Benim mi Allah’ım bu bomboş kağıt?
Ya şu baş üstündeki şaşkın eller?
Ne yapalım, bir diplomalık saltanatımız olacak
Lise çıkışında, sınav yarışında…
BABAMI DİNLİYORUM
Babamı dinliyorum gözlerim kapalı
Önce bir yumruk hissediyorum hafiften
Ardından tekmeler geliyor kafama
Uçuyorum havalarda
Uzaklarda, çok uzaklarda
Annemin hiç durmayan çığlıkları
Babamı dinliyorum gözlerim kapalı
Bu dönem sınıfı geçeceğim derken
Geliyor sürü sürü kırıklar
Ahlar çekiyorum odamda
Gözümün önüne geliyor müdürün bakışları
Babamı dinliyorum gözlerim kapalı
Seri eller dolaşıyor suratımda
Cıvıl cıvıl kardeşlerim odada
Hepsi almış takdiri teşekkürü
Sırıtıyorum acı acı
Babamı dinliyorum gözlerim kapalı…
BALIK HAFIZALI MISINIZ?
- üc saniye tutsana
- bir, iki, ikiden sonra kac geliyodu ?
- ne kaci?
(efkarlı balık rakı sofrasında… )
- ah ulann unutamıyorum be unutamıyorummm!
- abi boşver be unutursun…
- neyi?
- ne neyi?
- bugün benim doğum günümdü. kahrolası herif bi kerede unutma.
- boşver nasıl olsa sen de unutucan.
- neyi?
- anaaa mehmet denizkızına bak lan
- bi içim su be yeni galiba buralarda
(akvaryumda bir tur atarlar)
-hişş oğlum denizkızına bak lan..
-kimsin lan sen
-sen kime kimsin lan diyosun asıl sen kimsin
- sana verdiğim 50 milyon borcu versene
- ne borcu? borcum morcum yok benim.
- niye durup dururken borcum yok dedin ki?
- öyle demedim
- ne demedin?
- anlatın bakalım…
- bazen herşeyin en başındayım gibi oluyor, doktor? size de oluyor mu?
- anlatın bakalım…
İNGİLİZCE DERSLERİ
DERS 1
“Bir Türkçe kelime 17 ingiliz kelimesine bedeldir.”
- Afyonkarahisarlılaştıramadıklarımızdan mısınız ?
- Are you one of those people whom we tried unsuccessfully to make resemble
the citizens of Afyonkarahisar?
***
DERS 2
Yeni başlayanlar için tercüme cümlesi :
- Üç cadı üç Swatch saate bakıyorlar. Hangi cadı hangi saate bakıyor?
ingilizce tercümesi :
- Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch
watch?
***
DERS 3
Şimdi ileri derece tercüme cümlesi:
-Üç travesti cadı üç Swatch saatin butonuna bakıyorlar. Hangi cadı hangi
Swatch saatin butonuna bakıyor?
İngilizce tercümesi: (bunu kendinize sesli okuyun lütfen!)
-Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?
TÜRKLER VE UZAY
-houston..
-evet?
-deniyorum abi orda mısınız diye. yok bi şey.
-houston, amirim diyo ki bi kişi daha yollıcakmışsınız.
böyle okey oynayamıyomusuz.
-tamam raporunuzda belirtin siz…….
-apollo 30 napıyosunuz orda bu duman da ne?
-mangal yakıyoruz güzel kardeşim. hapla olmaz ki bu beslenme işı bilememişsiniz siz.
-karbonmonoksitten zehirlenme ihtimaliniz var, derhal söndürün.
-$$. delikanli adama bi şey olmaz
-houston, sanırım koaksiyel ateşleme sisteminin duplikasyon bölümünde yakıt sıkışmasından kaynaklanan bir hata var.
-gemi gidiyor mu genç?
-onaylandı houston.
-devam et o zaman devaaam.
-yuzbaşı volkan geminin yuzeyinde napıyorsun durumunu bildir hemen?
-hoca daraldım gezinmeye çıktım biraz.
-dikkatli ol en ufak hatada gemi yüzeyinden kopabilirsin.
-ooo iyice cocuk yaptınız hoca siz de bizi. olmuyo böyle.
-houston, usta telefon çekmiyo mu burda? hatuna msg atıcaktım söz vermiştim.
-olumsuz apollo.
-ya arkadaşım çekmiyo de, telefonun bozuktur de. olumsuz ne oluyo öyle. ben seni biliyorum sen beni biliyosun. ayıp yani.
-hüztin, şimdi bu alet ışık hızına çıkabiliyo mu. zaman makinası tadı yasayabiliyoz mu bununla? hani diyorum 2-3 at yarışı falan yapsak
-hayır zaten öyle bir şey mümkün olsaydı bile buna izin vermezdik, zaman kırılması olurdu.
-baba neyi kırdıysak öderdik parasını. şimdi kesin olmuyor mu o olay?
-olumsuz.
-turkship 1a22bc23 motorları kapattınız, bi sorun mu var ?
-yok be hostoncığım jupiter çekiyo zaten bosa aldım fazla yakmasın alet
ÇİN SEDDİNİN TAMAMLANMASININ ARDINDAN
imparatorum bu seddi yapacağımıza barış yapsaydık daha kolay olmaz mıydı?
-gel bakayım sen şöyle!
-oh hele şükür bitti çing
-ne bitti çang?
-çin seddi mi çang !
-sana kim yap dedi ki çang ?
-…….
-anaaa dalmışız örmeye kaç metre olmuş bu be?!
- yanlış olmuş yıkın!
- ne ne neeyyy?
- ehuhehe şaka lan şaka
-fazla mı gaza geldik lan, uzun oldu sanki..?!?
- abi o kadar yaptık acaba uzaydan görünür mü?
- o ne ki?
- bilmem içimden geldi öyle.
- keşke daha derli toplu bir şey yapsaydık. fotoğraf makinesine sığmaz bu.
-olm ilerde taklit etmesinler bunu?
-oha, yok daha neler?
-berline de duvar falan yaparlarsa ya?
-berlin neresi be?
-ne bilim budha sööletti heralde…
-şimdi ben bunu yaptım ama bi sor bakalım neden yaptım.
-neden yaptın abi?
-yapamazsın dediler.
-aaa? lan duvarı dışardan örmüşüz, biz nası gircez lan içeri Ney
- abi biz bu seddi yaptık ama türkler göç etmiş be abi..
- hasssssss…
- korktuğumuz çok belli oluyomudur acaba?
YAZILI SORULARI VE CEVAPLARI
orta iki ingilizce sınavı. soru:what is your mother’s telephone number?
cevap:annemin telefonunu veremem.*
soru: selcuklu devletinin kurucusu kimdir? cevap: imparator birinci selcuk …….
soru:akıl ile ilgili bir hadis-i şerif yazınız. cevap:akıllı ol, canımı ye…*
soru: maki nedir? cevap: akdenizde yaşan kısa boylu cüceler*
muhasebe sınavı: soru: kasa sayımında 100bin tl eksik çıkmıştır. bunu büyük defterde*muhasebeleş tiriniz. cevap: tekrar sayın, eksik çıkmaması lazım.*
soru:ebu suud, yazdığı bütün eserleri ………… …. adlı kitabında toplamıştır.” cevap: the best of ebu suud. alınan not: 90.*
milli güvenlik sınavı: “rütbeleri artan sıralamada yazın” cevap: yüzbaşı, binbaşı, albaşı, yarbaşı….*
ilkokul 3. sınıf, sınıfa müfettiş gelmiştir. soru: isa kimdir? cevap: geçen sene bizim sınıftaydı, artık gelmiyo.*
SINAV MUHABBETLERİ
-mustafa 1. soruyu biliyonmu
-bilmiyom
-2. soruyu
-bilmiyom
-3 ile 4 ü
-bilmiyom
-o zaman ne yemeye benim önüme oturdun.
-Veli kağıtları değişelim mi?
-farketmez değişelim nasılsa ikimizinki de bomboş……….
-yasin yaptın mı lan soruları.
-yok lan nerdee.
-olm dedim sana king oynarken molalarda çalışalım diye.
-vedat olm yaptınmı soruları.
-ben ve sorular?
-olm sınavda kaybeden aşkta kazanırmı acaba?
-hadi leen.
-erdem 1. soruyu versene
-yapamadım
-2 yi ver ozaman
-olm onuda yapamadım.
-3 ve 4 ü ver ozaman.
-onlarda yok.
-o zaman 200 milyon borç ver bana.
-ne alaka lan manyak.
-olm çıkışta yaz okulunun parasını yatırayım bari.
+Siz ne yapıyorsunuz getirin kağıtları.
-Hocam vallah kopya çekmiyoruz.
+Kopya çekmiyosunuz zaten resmen fotokobi çekiyorsunuz
-ahmet 5. soru
-bursa
-bursa die bi şık yok ki
-gerizekalı ‘b’ şıkkı ‘b’
-he o manada bursa
-harun kağıtları değişek mi la
-ben kağıda adımı yazdım artık olmaz
Mahmut 5. soruyu göstersene
+Hadi ordan sen beni topunla oynatmadıydın
-Dersten sonra oynarsın
+Tamam al yap

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Köyümüzdeki Lakaplar

Ufacıklı(Aladinek) Köyü